1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1244438

Sv: Silly Season 10/11
erathoo: Han ersätter troligen inte Pääjärvi utan i såfall nån mer meriterad som Sonnenberg t.ex.

Kanske jag tog i lite men jag blir så tröött på det här snacket om att värva spelare från bygden, pengar är det enda som spelar roll, det har man ju märkt vid det här laget.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Om Timrå, via tre raka bortasegrar samt hemmaseger mot DIF, skulle rädda en slutspelsplats i år skulle det vara lika otroligt som när Fulham höll sig kvar i PL för ett par år sedan efter att ha vänt 0-2 till 3-2 mot Man City i tredje sista omgången och sedan vunnit de sista två matcherna.

Blixten slår inte ned två gånger. Vi förlorar mot DIF på torsdag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer