Laken: Håller absolut med. Däremot om Corso skulle försvinna som det har ryktats lite om har vi inte särskilt många kvar som producerar många poäng. Och de spelare som ryktats hit vet jag inte om jag ser som fullgoda ersättare till det tappet vi skulle göra om Corso lämnade.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och de spelare som ryktats hit vet jag inte om jag ser som fullgoda ersättare till det tappet vi skulle göra om Corso lämnade.