1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1245365

Sv: Apropå nånting...
"Så jag missar tyvärr Foppa i Södertälje i kväll.
Hoppas inte att jag missar min sista chans att se honom live.
Det vore snopet."

Nyström's otur gav oss tur.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
"Lämnar Modo eller bara foppa WO i sista matchen?
Bifogade länkar:
Foppa: ?Kan ha varit min sista match? | Modo | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet



KniveN Kommentera Igår kl. 23:17 "


...Foppa
"Jag får berätta mer senare, det känns surt, säger Foppa som troligtvis inte kommer att spela mot Rögle.
– Jag har väldigt svårt att tro att jag spelar på lördag."

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...