Inlägg: 1245544
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
Vill bara säga att jag är sjukligt nervös redan nu.
Hur ska jag inte vara imorgon då?
Hur ska jag inte vara imorgon då?
FORZA TIK.........alltid, alltid............
Redigerad kommentar