73Sjöbba: TJ snackar om att slutspelet är viktigt när det gäller att ragga sponsorer inför nästa år. Så är det naturligtvis, men det var också en jädra tur att vi gjorde den här sista minuten uppstigningen från 200 meters djup till just under ytan. Just nu är allt fokus i media på TIK och Luleå. Spaltmeter, reportage, TV etc etc....precis vad sponsorer gillar. Självklart ännu bättre om vi nu klarar slutspelet, men det här var en bra spurt i vilket fall
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Redigerad kommentar