1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1245841

Sv: Apropå nånting...
LingaN: Detta kan väl inte vara en skröna? Men var det inte några ur supporterklubben iklädda MoDo tröjor som engagerad publik i Fjollröven Arena
att hjälpa till med ett tifo i tron att det var för Modo, när sedan tifot vecklades ut så stod det "Vi älskar Timrå"... Det är väl ingen skröna, annars är jag en skön illution fattigare...

FORZA TIK.........alltid, alltid.....

Å håll för helvete koll på den där Lavander nu.....

Jihaaaaaaaaa.............

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Friman SR: Haha, ja det var en riktig kupp! Jag var där själv och upplevde det (om jag inte minns fel så var det i kvartsfinalserien mot Modo). Synd bara att det inte uppmärksammades i media.

Sv: Apropå nånting...
Friman SR: Jag var där. Jag vill minnas att dom hade inte ens Modo-tröjor på sig utan att dom var civilklädda. Kul var det iaf. :)

Sv: Apropå nånting...
Friman SR:
Det är ingen skröna, tyvärr var jag inte där själv då men jag har sett den på bild :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer