Ja... Vad f-n säger man? 3 raka! Helt otroligt, Timrå IK! I dagens drabbning var det ett Timrå fullt av självförtroende och fighting spirit mot ett starkt Södertälje. Första perioden var ganska jämn och i andra var SSK bättre (hade bl.a. ett ribbskott och ett friläge). Kapanen briljerade dock - IGEN!!! I tredje spelade Timrå mycket stabilt, inga misstag. Synd bara att "Kung-Kapanen" inte fick hålla nollan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
3 raka! Helt otroligt, Timrå IK!
I dagens drabbning var det ett Timrå fullt av självförtroende och fighting spirit mot ett starkt Södertälje. Första perioden var ganska jämn och i andra var SSK bättre (hade bl.a. ett ribbskott och ett friläge). Kapanen briljerade dock - IGEN!!!
I tredje spelade Timrå mycket stabilt, inga misstag. Synd bara att "Kung-Kapanen" inte fick hålla nollan.
Spelarbetyg:
***** - Kapanen
**** - Hallin
*** - Carlsson
** - Nordgren
* - Krykov