T T: Står ju klart och tydligt att dom vill att dom med Säsongskort också kommer och hämtar sina biljetter!!
Inlägg: 1246807
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsbiljetter
Mathias: men vi har ju redan biljett, i form av ett plastkort! har aldrig varit med om tidigare att man ska måste aktivera det på nåt sätt...
Sv: Slutspelsbiljetter
Mathias: Min tolkning är att det står klart och otydligt att det bara gäller dem som har sina "kort" i form av biljetter.