Smokey: Nog bör man bli jävulskt förvånad om TIK vinner sm-guld?! gnagarna snackade sm-guld när dom ledde serien efter 3 omgångar ifjol..Nu lirar dom derbyn. O inte är de emot djurgårn!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nog bör man bli jävulskt förvånad om TIK vinner sm-guld?!
gnagarna snackade sm-guld när dom ledde serien efter 3 omgångar ifjol..Nu lirar dom derbyn. O inte är de emot djurgårn!
Fast dom saknade ju turen iochförsig..hmmmmmm