Lulekickan:Det är mycket möjligt att jag har fel när det gäller LHF,men det känns som laget inte har så stor kapacitet i år än vad de har haft under tidigare år,men och andra sidan så kommer årets Elitserie vara den jämnaste på flera år så vi får väl se vart utveklingen är om 10 omgångar. Vi får väl se hur det går....Lycka till!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi får väl se hur det går....Lycka till!!!!