1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1247947

Sv: Apropå nånting...
En fråga som inte rör oss eller kvällens match överhuvudtaget, jag vet inte ens hur jag kan sitta och fundera på det. Men är det någon som sitter på någon information kring varför det inte är några unga målvakter som använder sig av de gamla Cooper-maskerna? Eller bara de gamla hjälmarna? Tänk Dyrén, Hasek, Irbe o.s.v. Jag kan inte komma på ett lättare och skönare sätt att synas. Finns det någon förklaring till detta förutom hjälmarnas fulhet? Sikten bör väl vara bättre i en sån än i en vanlig mask?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vem trodde detta när vi hade spelat 50omg.

"Bortamatcher

Flest segrar i rad 3 Timrå "



lagsviter, finns mycket annat smått och gott om timrå där :)

Sv: Apropå nånting...
Drömvärvning...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer