Per HApps: Oj vad surmagade vi är idag. Sipprar gulgrön galla på skärmen när man läser GB'n idag apropå ledningen. Ju mer man läser om TJ & Company så blir jag förundrad att vi inte är mittenlag i allsvenskan nu, (men det kommer väl :-)
Nääe, det är något som skevar. Jag får inte ihop reslutaten med de senaste ca 2 årens återkommande domedagsprofetior.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nääe, det är något som skevar. Jag får inte ihop reslutaten med de senaste ca 2 årens återkommande domedagsprofetior.