Sune: Jag tycker det är bra att han dömer igen! Det hade varit sämre om någon annan kommit in. Nu får han ta tag i sin orättvisa direkt och som vi vet gillar han att ta kontroversiella domslut. Kontroversiella domslut går oftast med bortalaget.
Oj vad jag kan få äta upp det här uttalandet om några timmar....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oj vad jag kan få äta upp det här uttalandet om några timmar....