1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1249014

Sv: Apropå nånting...
ITK: Tedenby genar i målgården haha helt sanslöst! Också sitter frimuraren till kommentator och säger att det är solklart...

Jaha åsså mål på det hahaha

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Ambroo skrev:"Tedenby genar i målgården haha helt sanslöst! Också sitter frimuraren till kommentator och säger att det är solklart..."

Jag såg att någon annan också undrade och irriterade sig över kommentatorn. Han heter Patrick Westberg och är stor Frölunda-anhängare, som bor och har växt upp i Alingsås, strax utanför den stora Sillstryparstaden.


Sv: Apropå nånting...
Fruktansvärt onödigt av Lindbäck, FRUKTANSVÄRT pinsamt av Rönnmark. Det är slutspel för helvete, sluta förstör svensk hockey förbannade zebrajävlar.

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Den stora frågan är ändå vad i helvete Lindbäck håller på med där, varför ska han vika ut för? Oavsett om det åks genom målgården?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer