jokklas: tror dock hellre jag föredrar platserna 9-10 isället för 11-12..... inte säkert en eventuell kvalserie går lika enkelt nästa gång..... Men det jag tror mest på i dagsläget är platserna 7-8..... tycker vi verkar ha ett lag som har kapacitet för det i år o då får experterna såga oss bäst de vill.... de har inte sett vad vid sett.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
tror dock hellre jag föredrar platserna 9-10 isället för 11-12..... inte säkert en eventuell kvalserie går lika enkelt nästa gång.....
Men det jag tror mest på i dagsläget är platserna 7-8..... tycker vi verkar ha ett lag som har kapacitet för det i år o då får experterna såga oss bäst de vill.... de har inte sett vad vid sett.