T T: Svenska hockeyförbundets hemsida är swehockey där jag sjävklart kollat upp detta FK2 har jag inte sett där alls. Möjligt att det står någonstans men inte i de officiella dokument jag läst (som jag går efter). Men som sagt du får gärna kalla slutspelet FK2, FK3 osv. om du vill. Jag väljer att kalla det åttondelsfinal. End of story (för min del).
Ang. matchen: Den tog i princip slut efter 3-0 (det var då jag inkasserat 3p mentalt iaf)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
T T: Svenska hockeyförbundets hemsida är swehockey där jag sjävklart kollat upp detta FK2 har jag inte sett där alls. Möjligt att det står någonstans men inte i de officiella dokument jag läst (som jag går efter). Men som sagt du får gärna kalla slutspelet FK2, FK3 osv. om du vill. Jag väljer att kalla det åttondelsfinal. End of story (för min del).
Ang. matchen: Den tog i princip slut efter 3-0 (det var då jag inkasserat 3p mentalt iaf)