Blizzard: jo den heter JSM-Åttondelsfinal, retas bara med T T. (edt: dvs den heter bägge saker, på stats.swehockey.se förkortas den till FK2, i den officiella dokumentationen om matchserien heter den JSM-åttondelsfinal)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blizzard: jo den heter JSM-Åttondelsfinal, retas bara med T T. (edt: dvs den heter bägge saker, på stats.swehockey.se förkortas den till FK2, i den officiella dokumentationen om matchserien heter den JSM-åttondelsfinal)
Redigerad kommentar