SMÅLAND: Tillåt mig att små le. Hur kan du göra en sådan utvärdering efter bara en bortmatch för LHC:s del?
Som jag har läst/sagt ett antal ni vet vart AIK låg förra året.
Visst kan TIK klara sig kvar, men för f*n sluta drömma om SM guld. Ni kommer bara att deppa ihop när erat lag börjar förlara och ligger i den nedre delen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur kan du göra en sådan utvärdering efter bara en bortmatch för LHC:s del?
Som jag har läst/sagt ett antal ni vet vart AIK låg förra året.
Visst kan TIK klara sig kvar, men för f*n sluta drömma om SM guld. Ni kommer bara att deppa ihop när erat lag börjar förlara och ligger i den nedre delen.
Aja lycka till !