Dalan: Det är nog mycket som är på lite skämtnivå dessutom just nu här..... men att säga att vi skulle kunna knipa en 7e eller 8e slutspelsplats ser nog dom flesta inte som något omöjligt..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är nog mycket som är på lite skämtnivå dessutom just nu här..... men att säga att vi skulle kunna knipa en 7e eller 8e slutspelsplats ser nog dom flesta inte som något omöjligt..