Blev på riktigt dåligt humör när jag läste att Gabriel Karlsson missar matchen i morgon. Förstecentern och andrecentern borta. Visst är det ofta så för oss i slutspelen?
Och har ni tänkt vilka skriverier det skulle ha varit om Johan Davidsson och Andreas Falk skulle varit borta för HV?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och har ni tänkt vilka skriverier det skulle ha varit om Johan Davidsson och Andreas Falk skulle varit borta för HV?