knylan: Jag menade det inte så, och jag var medveten om att det lät knäppt, MEN det har hänt. Jag menade inte en enskild person som lämnade 200kr.. Ett annat exempel, ni får in 50 spänn under en match och det blir genast gnäll..
Som sagt: annars tycker jag att ni gör ett kanonjobb, och visst kanman tåla lite kritik va?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
knylan: Jag menade det inte så, och jag var medveten om att det lät knäppt, MEN det har hänt. Jag menade inte en enskild person som lämnade 200kr.. Ett annat exempel, ni får in 50 spänn under en match och det blir genast gnäll..
Som sagt: annars tycker jag att ni gör ett kanonjobb, och visst kanman tåla lite kritik va?