Frella: Det kommer alltid nya sponsorer... Att arenan skulle stå sig bra om dom försvinner är väl inget argument för att inte bygga nytt, man måste väl sikta på att vara bäst inte att bara vara lika bra som dom övriga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att arenan skulle stå sig bra om dom försvinner är väl inget argument för att inte bygga nytt, man måste väl sikta på att vara bäst inte att bara vara lika bra som dom övriga.