1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1254954

Sv: Silly Season 10/11

Laken: Stockholmslagen har så mycket enklare att nå sponsorer, att nå större finansiering än vi har i Tmrå. I ena ögonblicket så ser Djurgården Hockey ut som att det vore konkursmässig för att i nästa andetag vara en guldkandidat till SM-guldet. Djurgården har en större krets av penningstinna företag som vil föreningen väl, än vad Timrå har.

Vi har väl igentligen bara Arla (Stockholmsprodukt), EON (Sverigeprodukt), ISS (Europabaserat), Norrporten (det närmaste man kan komma men där konflikt råder), NOVUM, PEAB (Europeiskt), SCA (som inte längre är så välvillig att lägga några större slantar), och Sundsvalls Tidning som skriver om laget.

Rätt små entrepenörer som skall hjälpa oss till framgång.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...