1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1254955

Sv: Silly Season 10/11
jokklas: ALLA LAG (inklusive Timrå IK) behöver unga hungriga juniorer för att sätta press underifrån på de etablerade spelarna att prestera!
Se på Frölunda denna säsong - för många äldre, etablerade och ingen ungdomlig "Drag-kedja" längre..

Timrå IK har haft en väldigt kaotisk tid med "Nubben-affären", Jonte Hedström som inte presterade, Challe-kritik o.s.v.
Därför behövs nu kontinuitet!

Dessutom om nu allt är så j-vla illa och uselt skött som vissa av er påstår sig veta... Varför stannade då en av Sveriges/världens mest lovande spelare (MPS) i klubben säsongen som var?

Jag ser som sagt framtiden an med tillförsikt!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Laken: Ja därför att TIK är enda klubben på den här nivån som han får spela i en förstalina.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...