jokklas: ALLA LAG (inklusive Timrå IK) behöver unga hungriga juniorer för att sätta press underifrån på de etablerade spelarna att prestera! Se på Frölunda denna säsong - för många äldre, etablerade och ingen ungdomlig "Drag-kedja" längre..
Timrå IK har haft en väldigt kaotisk tid med "Nubben-affären", Jonte Hedström som inte presterade, Challe-kritik o.s.v. Därför behövs nu kontinuitet!
Dessutom om nu allt är så j-vla illa och uselt skött som vissa av er påstår sig veta... Varför stannade då en av Sveriges/världens mest lovande spelare (MPS) i klubben säsongen som var?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Se på Frölunda denna säsong - för många äldre, etablerade och ingen ungdomlig "Drag-kedja" längre..
Timrå IK har haft en väldigt kaotisk tid med "Nubben-affären", Jonte Hedström som inte presterade, Challe-kritik o.s.v.
Därför behövs nu kontinuitet!
Dessutom om nu allt är så j-vla illa och uselt skött som vissa av er påstår sig veta... Varför stannade då en av Sveriges/världens mest lovande spelare (MPS) i klubben säsongen som var?
Jag ser som sagt framtiden an med tillförsikt!