Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1254955
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Laken: Ja därför att TIK är enda klubben på den här nivån som han får spela i en förstalina.
Se på Frölunda denna säsong - för många äldre, etablerade och ingen ungdomlig "Drag-kedja" längre..
Timrå IK har haft en väldigt kaotisk tid med "Nubben-affären", Jonte Hedström som inte presterade, Challe-kritik o.s.v.
Därför behövs nu kontinuitet!
Dessutom om nu allt är så j-vla illa och uselt skött som vissa av er påstår sig veta... Varför stannade då en av Sveriges/världens mest lovande spelare (MPS) i klubben säsongen som var?
Jag ser som sagt framtiden an med tillförsikt!