1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615021 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1254961

Sv: Silly Season 10/11
TIKbiff: Nja, Allsvenskan har väl tappat sakta men säkert de senaste åren.
Det jag ville visa på är att allting går i vågor!
Kommer säkert en ny period av ökat intresse för Allsvenskan igen så småningom.

Även hockeyklubbars framgångar går i vågor. MEN man måste så klart också bedriva verksamheten på ett bra sätt för att få framgång. Likväl som man måste fatta många rätta beslut under de tunga perioderna.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Laken: För Allsvenska laget Sundsvall. Men inte bland lag som Leksand. 7000 besökte AIK-Leksand, tydligen var det ett jäkla tryck på publiken också. Vi fyller inte ens våran arena fast vi lirar slutspel.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...