dr-nix: Ja, så är det. Jag och min fru har ca. en halvtimmes promenad till hallen, om vi väljer det alternativet. Med bil tar det kanske 5 minuter till parkeringen. Jag valde att ta upp båda sätten att ta sig dit bara för att belysa att vi har väldigt nära till E.ON, vilket det säkerligen inte är för alla.
Nu kan vi se alla matcher på TV, man då det är så nära väljer jag ändå att se alla matcher live. Det är helt enkelt en helt annan känsla att befinna sig på plats.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu kan vi se alla matcher på TV, man då det är så nära väljer jag ändå att se alla matcher live. Det är helt enkelt en helt annan känsla att befinna sig på plats.