1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 125506

Sv: I år spelar Timrå IK slutspel
Patrick skrev: Som jag ser det så är det bara Leksand och eventuellt MoDo vi kan ha bakom oss denna vinter. Allt annat är i mina ögon en riktig knall...

Jag svarar: -Ehh...vill korrigera dina tankar en aning. Lag som Timrå KAN ha bakom sig i vinter om ni fortsätter som ni gör nu är Leksand, MIF, LHC, Luleå och kanske SSK. Men MODO och övriga lag får ni nog se er besegrade av i slutändan. Jag har inte givit upp hoppet om mitt kära MODO ännu. Det är en lång serie och vi brukar vara som starkast på slutet (+ efterföljande slutspel)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer