1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1256103

Sv: Silly Season 10/11
KniveN: Tackar. Är det inte på tiden att pöjken flyttar hem? Vore väl en helt ok kille att ha i en andrafemma?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Frazze: Mycket hänger på hans attityd, passar han in i laget sett till the big picture? Kan han leva med att kanske få stå i skuggan och spela andra/tredjefiolen för lagets skull?

Jag känner mig aningen tveksam...

Jag var en av de som gapade rätt högt härinne om Linkan och Challes oförmågor när de inte tog chansen i vintras utan att Rögle knep honom. Då låg Rögle på slutspelsplats (vill jag minnas, åtminstone fan så mkt bättre till än oss) och vi trodde knappt vi skulle återse ovansidan av KS-strecket. Även om Rögles resultat därefter självklart inte kan lastas på Månssom så kan man väl konstatera att han knappast gjorde dem bättre.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer