1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 125664

Sv: I år spelar Timrå IK slutspel
Patrick: Hoppas att grabbarna kan ta en trepoängare till imorgon så att de kommer hit till Jönköping med gott självförtroende. Det kan nog behövas med tanke på hur det gått i tidigare matcher mot HV i Kinnarps. Tror definitivt på stor chans till vinst. Speciellt som Djurgården inte verkar vara det mest målfarliga laget som det sett ut i inledningen av ES. Men de väntar kanske på den riktiga urladdningen. Spelar Kapanen som han gjort hittills så släpper han in högst två mål och kan Timrå åka skridskor och tvinga DIF till onödiga utvisningar så verkar ju PP funka bra. Borde kunna bli en jämn och tät match.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer