"En första kedja som får dra det tunga lasset. En andra lina skulle va väldigt intresaant att se. Hynnning och gabbe lirade ju riktigt bra ihop i slutspelet medans svensson gnuggade på. Och med sonnenberg som ersättare för svensson tror jag det bara skulle bli bättre, han har ju lite målkänsla med.. "
2010-04-07 15:51
"Kan det va nått? En riktigt bra första kedja är värt att satsa på. Så dom får dra det tunga lasset. Gabbe och Hynning lirade ju riktigt bra ihop och med sonnie med lite målkänsla och som kan ta skitjobbet framför kassen lär det vell inte bli sämre?"
5 min sedan
...försöker du manipulera oss här inne vha :P trodde du inte att vi skulle märka det ;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"En första kedja som får dra det tunga lasset. En andra lina skulle va väldigt intresaant att se. Hynnning och gabbe lirade ju riktigt bra ihop i slutspelet medans svensson gnuggade på. Och med sonnenberg som ersättare för svensson tror jag det bara skulle bli bättre, han har ju lite målkänsla med.. "
2010-04-07 15:51
"Kan det va nått? En riktigt bra första kedja är värt att satsa på. Så dom får dra det tunga lasset. Gabbe och Hynning lirade ju riktigt bra ihop och med sonnie med lite målkänsla och som kan ta skitjobbet framför kassen lär det vell inte bli sämre?"
5 min sedan
...försöker du manipulera oss här inne vha :P trodde du inte att vi skulle märka det ;-)