1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1257392

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Nogge är det Nordgren du menar? Han hamnar nog i Frölunda som alla Timrås spelare, fast det är ju bara ett rykte än så länge.
Det som svider mest är om Pyrret hamnar där =(
Vi som följer nubben klubben!!!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
diffe: Såg att Lill-Kenta var klar för Frölunda. Det kanske kan locka både Pyrret och Gunno till dom.

Typiskt Nubben att lyckas med något sånt i så fall.

Pyörälä kan Timrå gärna gör allt i sin makt för att få igen. Erbjud karln det fetaste kontraktet i Timrås historia om det är vad som krävs. Gör vad som helst! Där vet man vad man får. Det han kostar är väl investerade pengar.

Men precis som i fjol kommer det hela mynna ut i löjliga förhoppningar och lite oväntade värvningar. Silly season i sin prime!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer