Piros tycker jag är en bra behållning. Inte den snabbaste men ack vilka gudabenådade passningar kan kan slå.
Inte minst mot HV syndes det vilken respekt Davidsson mfl. hade. Då Piros hade puck i offensivzon gav de honom direkt en meter för ingen ville bli bortgjord.
Tycker han behövs i PP som kan hålla i pucken och styra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Piros tycker jag är en bra behållning. Inte den snabbaste men ack vilka gudabenådade passningar kan kan slå.
Inte minst mot HV syndes det vilken respekt Davidsson mfl. hade.
Då Piros hade puck i offensivzon gav de honom direkt en meter för ingen ville bli bortgjord.
Tycker han behövs i PP som kan hålla i pucken och styra.