1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1257606

Sv: Silly Season 10/11
haggen: Säger jag verkligen att han är skadebenägen?! 31 år "gammal", är det mycket det tycker du?? Elitserien är, vid sidan av KHL, den största ligan i Europa. Pengar har han som du säger och nu vill han "rota" sig och familjen prioriteras i första hand.

Han har kvaliteter som tillför i vilket elitlag som helst. Sen om de du nämner jobbar bakom kulisserna vet varken du eller jag. Men nog tror jag att åtminstone Nubben är intresserad.

Jag tycker att Linkan ska ligga på hårt, även om det kostar.

Edit: Det är ingen Peter Nylander vi pratar om här, även om jag visserligen var positiv till honom i förhand, men det var iofs 9/10 på forumet.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer