250kg kärlek: Annars är det skönt att se att Modo verkar förlora sin bästa back OCH forward till NHL och KHL. Rangers och Minsk Vilken morgon :-) Tittade lite PÅ ottawa i natt, ville se hur Regin skötte sig, rätt bra med mål efter 18 sekunder. Men det blev torsk till slut.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Annars är det skönt att se att Modo verkar förlora sin bästa back OCH forward till NHL och KHL. Rangers och Minsk
Vilken morgon :-)
Tittade lite PÅ ottawa i natt, ville se hur Regin skötte sig, rätt bra med mål efter 18 sekunder.
Men det blev torsk till slut.