1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1258604

Sv: Silly Season 10/11
Och för att dra ner förhoppningar lite så kan jag SÄKERSTÄLLA att varken Tommi Santala eller Toumas Pihlman kommer spela i Timrå nästa säsong.

Om det blir Elitserien för dessa herrar så ligger Hv71 respektive Färjestad bäst till.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Jag kör ett beprövat svar: Är det riktigt säkert det?! Källa på det?? Jag tar det för vad det är, det vill säga skvaller och bs!1!11!´

Näe men seriöst. Det ligger nog väldigt lite i det just nu. Hade nån valt att nappa på Corso så hade det däremot varit fullt möjligt.

M. Carlsson - P. Carlsson

Edit: Nordgren är VÄLDIGT smickrad över DIF:s intresse...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...