1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1258610

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Är det inte lätt otaktiskt av Linkan att gå ut med att man söker yttrar till bl a fjärdekedjan? Ok att man har de tankarna, men det bör man väl hålla internt? Hur mysigt kan det vara för potentiella nyförvärv att värvas på de premiserna menar jag?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11

Ambroo: Äh, Linkan har väl full koll på läget va? Så Gunno kanske blir stockholmsk?

Spelare som Sjögren, Danielsson till TIK som första- respektive andrakedjespelare?


Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Nej, jag ser inget fel i att vissa får vara inställda på att inleda som gnuggare och försöka jobba sig upp i hierarkin. Kan de inte ta det så är det inte den karaktär man söker.

Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Jo man kan tycka det, men det ligger i den linkanska vulkanaskemolnet att uttrycka sig så.

Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Jo, så kan det ju också vara. Jag tror inte att Mattias Sjögren och co läser ST.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...