Dream Team: Jag har inget emot Bara rött o vitt. Ta bort det blåa inslaget o gör nåt liknande Detroits DÅ blir det snyggt.
Det svarta skulle jag inte heller ha nåt emot. Svart Bas med Det djupa röda inslaget med Ev. Röda o vita revärer på armarna alt. Rött på sidorna o under armarn. Siffror i Rött alt. vitt smalt band runt om.
Det kommer aldrig att hända men jag skulle gärna vilja se en bild på det om det funkar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ta bort det blåa inslaget o gör nåt liknande Detroits DÅ blir det snyggt.
Det svarta skulle jag inte heller ha nåt emot. Svart Bas med Det djupa röda inslaget med Ev. Röda o vita revärer på armarna alt. Rött på sidorna o under armarn.
Siffror i Rött alt. vitt smalt band runt om.
Det kommer aldrig att hända men jag skulle gärna vilja se en bild på det om det funkar.