Assyriska - Öster och Atletico Madrid - Liverpool går före SM-finalen i kväll. Men det har varit möjligt att zappa över till hockeyn i halvtidspauser och dylikt. 0-3 har alltså blivit 3-3 och det sista målet i slutsekunderna då DIF spelade 5 mot 4, det är fan så man mår riktigt jävla illa. Jag tål inte någon av HV-spelarna, jag tål inte deras publik, jag vill inte se mer av skiten. Och detta trots att matchserien är intressant samt att man bjuds på bra hockey. Det får bli Atletico - Liverpool för hela slanten fram tills att ett av årets absoluta favoritprogram - Mauro och Pluras kök - tar vid i 8:an om en halvtimme.
Så där, nu vet ni alla vad jag sysslar med i kväll :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så där, nu vet ni alla vad jag sysslar med i kväll :)