ersson: haha näe de blir alldeles för mycket räknande, men gick på känslan både Brynäs och LHC känns ganska stabila i denna silly och det kändes som brynäs hade många kontrakt färdiga (även två målisar). Dock trodde jag inte modo hade sådär många kvar och att luleå hade fler än LHC.
Vi verkar dock få en jävligt rolig silly när alla andra har full trupp ;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi verkar dock få en jävligt rolig silly när alla andra har full trupp ;-)