mikenomad: Precis som i Timrå fall ang Sportchefsjobbet.
Det finns ju till och med vissa i Timrå som jublar över att Linkan är sportchef,, Situationen är ju snarlik. Och man kan ju fråga sig vilka som har det värst,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Precis som i Timrå fall ang Sportchefsjobbet.
Det finns ju till och med vissa i Timrå som jublar över att Linkan är sportchef,, Situationen är ju snarlik. Och man kan ju fråga sig vilka som har det värst,