1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1262081

Sv: Silly Season 10/11
Moffsing: Ls artikeln så ser du att Tarvainen säger att det kan vara nån med kontrakt som man kan lösa på nåt sätt.

Nu vete katten om man kan tro på detta men det vore en kanonmålis,
men men....... jag tar allt med en nypa salt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Jag har för mig att sista utbetalningsdag i Ryssland ligger omkring den 9:e Maj. Innan dess är nog de flesta spelare försiktig med övergångar och annat som skulle kunna äventyra spelarens betalning. Så just av den anledningen kan det ligga lite i det som påstås längre ner. Detsamma gäller för Jokela. Där har jag hört att han kommer presenteras efter 9:e Maj. Sanning eller ej, den som lever får se.

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Kan säga att det mesta är klart mellan Timrå och spelare. Sedan finnas det ev lite annat som kan sätta stopp som det sociala.

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy:
Åfan, det missade jag. Onekligen intressant målvakt om vi skulle lyckas signa honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer