mikenomad: AIK? Var han inte "nästan" klar för storsatsande Lidingö Vikings redan på 90-talet?
När vi slog ut Lidingö i play off hade i alla fall en tant på läktaren en Lidingötröja med 21 Forsberg på ryggen... Gick bra det där till slut. Tror ingen ens minns Lidingös ambitioner idag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
mikenomad: AIK? Var han inte "nästan" klar för storsatsande Lidingö Vikings redan på 90-talet?
När vi slog ut Lidingö i play off hade i alla fall en tant på läktaren en Lidingötröja med 21 Forsberg på ryggen... Gick bra det där till slut. Tror ingen ens minns Lidingös ambitioner idag.