Hahl Bundy: hyffsad ide , jag tycker samma som du , fast heja heja rödvita laget osså bör vi skaffa en hejjarklacksledare som delar upp klacken på 2 osså sjunger man varannan gång, hoppas ni förstår vad jag menar :D
och Tik060 håller med , mycket mer ungdommar blir det i år skulle ja tro , du,jag och 13 andra killar köper ju årskort på stå , ska fan dit varje match och sjunga som aldrig förr , ska vara hesare en än röök kärring ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
och Tik060 håller med , mycket mer ungdommar blir det i år skulle ja tro , du,jag och 13 andra killar köper ju årskort på stå , ska fan dit varje match och sjunga som aldrig förr , ska vara hesare en än röök kärring ;)
älska timrå !