Nog för att det är en skitblaska men nu undrar jag om de inte slagit nåt form av rekord i dammiga "nyheter". Expressens hockeysida innehåller sedan två dagar "nyheter" om att Luleå kvitterade i slutsekunderna mot TIK, att Horava lämnar Modo, att Modo kan glömma slutspel (just den kanske är stående, även inför kommande säsong) etc.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Redigerad kommentar