JNS: riktigt bra ramsa , bajjerna har ju den osså men de skiter ja i ! den där ramsan ska fan vara med så jävla skööööön! den får lite tryck i hallen . och dom som bara står och inte gör nånting kan fan polisen skicka ut :D:D polisen i sundsvall o timrå har ju inget annat o göra ändå :D
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
JNS bästa ideen på länge ! hyllad !!