1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1264476

Sv: Hejarklacksramsa
TyrBaj: Håller med. Sluta länka in hammarbybajs här av flera anledningar, jag blir illamående.

Svarskommentarer

Sv: Hejarklacksramsa
El Maco: jag är själv bajare när d gäller fotboll men timrå när d gäller hockey och om du säger så så nackar du så mycket skit, du vet lika väl som jag att stockholm lagen( inlkusive bajen ) har så jävluskt mycket bättre rasmor än vad vi har, ''röd å vit hockey dynamit '' tycker du att d låter mäktiagre ännån av bajsen ramsor ? ne precis, vi måste ta av stockholms lgaen om vi ska få något drag i timrå klacken som lockar även ungdomar, för om d är som d är just nu kommer 50 åriga gubbar fortsätta fylla största delen av timrå klacken, Å D HÅLLER TAMMEFAN INTE I ELITSERIEN OM VI SKA BLI ETT TOPPLAG !

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...