mikenomad: Det må vara en chansning med topp AS spelare ja, i viss mån i alla fall.
Samtidigt, de som har en viss typ av skicklighet, kyla, blick mm som gör att man spottar iväg en massa poäng oavsett serie kan överraska när de tar steget upp i ES helt klart. Tycker själv det är lite synd att vi inte fick in någon topp AS spelare faktiskt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Samtidigt, de som har en viss typ av skicklighet, kyla, blick mm som gör att man spottar iväg en massa poäng oavsett serie kan överraska när de tar steget upp i ES helt klart. Tycker själv det är lite synd att vi inte fick in någon topp AS spelare faktiskt.