1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1264994

Sv: Apropå nånting...

TIKbiff:

Lotvonen har fans på Facebook :)

www.facebook.com/group.php?gid=113427438702009


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dom e lite småbittra där uppe i dövik inte så pratglada, förstår dom - nästan, jag vet ju inte hur det kändes att missa slutspel 09/10,

"MODO

STEN KÅGEVALL, ORDFÖRANDE
1. Hur står omsättning 2009–10?
– Inga kommentarer.

2. Resultat?
– Inga kommentarer.

3. Eget kapital i dag?
– Inga kommentarer.

4. Förändring spelarbudget 2010–11?
– Inga kommentarer.

5. 30 spelare har lämnat för NHL och KHL – hur stoppar vi flykten?
– Finns ingen patentlösning. Produkten måste fortsätta vara attraktiv."

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...