JimmyH: Träffade Owuya på en fest i fredags där han nämnde att Timrå var första hand, men att han endast stannar med en utlåning till hands. Annars stod ett annat allsvenskt lag närmast till hands, han nämnde dock inga namn.
EDIT: DOCK! Är inget bestämt än på länge utan han skulle köra på med sommarträning och sen fick han se.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
EDIT: DOCK! Är inget bestämt än på länge utan han skulle köra på med sommarträning och sen fick han se.
Redigerad kommentar