1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1265040

Sv: Patroncupen
kaofl: Lite synd att de är just Gf-Lördan men jag har anmält mig iaf. Blir nog skoj.

Svarskommentarer

Sv: Patroncupen
Nu blev jag lite fundersam här. En kompis till mig visade mig nyss det här(Se länk).

"GF-Cupen
Plats: Westhagen
Datum: Lördag, 10/7
Avgift: 100kr/pers
Pris: Prispengar

Kamraterna bjuder in ER till den första upplagan av GF-Cupen!
Minst 5 pers per lag krävs då vi spelar 5-mannafotboll, vi ser gärna att ni mixar tjejer och killar men detta är absolut inget måste."

Har Patronerna inte bokat Westhagen för Patroncupen?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...